tisdag 9 november 2010

Snön faller..

Vilket väder därute! Blötsnö och vilda vindar. Tog mig knappt till affären fram och tillbaka! Skönt att sitta inne. Dagen skulle ju ändå fyllas av Måns uppgifter. Men vad händer! Strömavbrottet imorse orsakade härdsmälta i den fasta datorn och jag kom inte åt någonting! Hoppas att felet går att åtgärda så att jag hinner kolla upp vad vi ska göra på kursen nästa vecka.

Ägnade dagen åt måleri vilket var en evighet sedan! Det kändes väldigt direkt och enkelt  att bara sitta med pensel, färg och duk till skillnad från datorn och tekniken som ofta tjorvar. Väldigt befriande och lugnande.

1 kommentar:

  1. Hej Maja.
    Igår gjorde jag klart min film, det tog hela dagen.
    Trodde i min enfald att det skulle bli en lätt match att lägga upp den på bloggen, men icke.
    Hur gjorde du när du lade in filmen?
    Jag öppnade ett konto på youtube så den finns till beskådan där i alla fall.
    Adressen finns längst ned i inlägget.
    Det låter härligt att måla, funderar också på att damma av några dukar och komma igång.
    Du förresten, vi måste bestämma oss för en blogg att titta närmare på under kursen.

    SvaraRadera