tisdag 23 november 2010

Snön faller igen..

Tisdag och det snöar igen. Vad är det med tisdagar och ruskväder? Utanför fönsteret yr snön och snart är det vitt på marken. Kan gärna bli kallt så den ligger kvar.

Ägnar självstudietiden åt att surfa runt och kolla in hemsidor. Tror att jag ska göra någon typ av Weebly-sida som presenterar min verksamhet på Åsö. Det vore kul! Vi har visserligen en flik på hemsidan som kallas "Galleri", fast jag använder den inte. Tror det passar mig att göra något eget. Ska skissa på hur den kan se ut.

Utsikt från vårt vardagsrum över Åsöbergets små röda stugor.

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk utsikt!
    Härligt ni har det!
    Ylva

    SvaraRadera
  2. Hej Maja.
    Bor du mitt inne i stan?
    Jag jobbar med ett flashbildspel till min blogg.
    Har inte fått det att fungera ännu.
    Jag kommer nog att göra en hemsida med hjälp av Dreamweaver där jag presenterar ett lektionsförslag, en uppgift jag brukar göra med mina elever i fotokurserna.
    Jag ska också skissa på utseendet.
    Kommer också att samla på mig några bilder inför nästa veckas uppgift.
    Vi ses på måndag.
    Ha det bra.
    Krille

    SvaraRadera