tisdag 15 mars 2011

Delexamen

Nu har jag skrivit klart min text om bildsamtal och bildanalys! Känns rätt okej att få tillfälle att fundera kring begreppen. Märkte att jag faktiskt genom skrivandet lyckades reda ut en del egna frågetecken kring hur jag uppfattar begreppen men också hur jag undervisar i ämnet. Nu ska jag bara fundera på om texten ska ut här på bloggen eller inte. Sedan ska jag fota i slutet av veckan när en av mina nior ska redovisa galleribesök de har gjort. Det ska bli spännande att se vilka konstnärer och verk de lyfter fram i sina samtal!

1 kommentar:

  1. Hej Maja. Du frågade hur jag gjorde med min text. Jag laddade upp den på google documents.
    Då får du en adress som du skriver in i ditt inlägg på bloggen. Jag länkade till ordet länk som jag skrev i inlägget med rubriken Bildsamtal/tolkning/analys
    Lycka till.
    PS.
    Jag sitter o jobbar med min hemsida.
    Vi ses på måndag.

    SvaraRadera